Termeni și condiții de utilizare

Plata, Transport si Retur

Expedierea comenzilor efectuate inainte de ora 08 se face in aceiasi zi lucratoare.
Expedierea comenzilor efectuate dupa ora 08 se face in limita posibilitatilor in aceiasi zi lucratoare, cel tarziu urmatoarea zi lucratoare.
Expedierea comenzilor efectuate dupa ora 16 se face in urmatoarea zi lucratoare

Transport:

  • Posta romana: aproximativ 8 lei pentru primul kg
  • FanCourier 18 lei pentru primul kg *
  • DHL Express EU: 75 lei pentru primul kg

* nota: tarifele fan courier sunt valabile pentru localitatile deservite fara a taxa kilometrii exteriori parcursi. Lista completa o aveti aici

Modalitati plata:

  • ramburs (platiti la primirea coletului). Comison ramburs: 6 lei fix pentru Fan courier, respectiv 2.5 lei + 2.2 lei % pentru Posta Romana
  • in avans prin transfer bancar
  • cash la ridicarea produsului direct din Brasov

 

INTERNATIONAL ORDERS:

We ship internationally. Please contact us regarding the shipping options for your country


CONDITII DE GARANTIE

1. Nu constituie obiectul garantiei lipsa de conformitate derivata din:
Utilizarea in aplicatii ce necesita performante si calitati altele decat cele oferite de clasa si scopul pentru care acest produs este destinat sau in afara specificatiilor tehnice
Uzura normala a produselor (ex uzura fizica, mecanica si electrica, scaderea in timp a luminozitatii ecranelor)
Utilizarea produsului in conditii neadecvate (ex: actiunea socurilor, vibratiilor, loviturilor sau altor forme de abuz fizic, utilizarea produsului in conditii de mediu necorespunzatoare – noxe, fum, praf sau umiditate, defectarea produsului cauzata de interperii)
Setari gresite ale programelor, virusari, deteriorarea sau functionarea necorespunzatoare a sistemului de operare, a fisierelor de configurare sau a programelor instalate
2. Nu beneficiaza de garantie sau service gratuit:produsele prezentate in service in conditii de ambalare improprii sau care pot determina deteriorarea produsului in timpul transportului;
produsele care prezinta urme de lovituri, zgarieturi, socuri mecanice, etc
produsele asupra carora s-au efectuat interventii neautorizate sau ale caror sigilii au fost violate;
operatiunile normale de intretinere ale produselor si neconformaritatile aparute ca urmare a intretinerii necorespunzatoare, sau cazurile in care sunt utilizate aplicatii software nelicentiate, instalate sau folosite ilegal
3. Costul si riscul transportului apartin beneficiarului
4. Mentiuni:
Garantia se acorda doar clientilor, firma nefiind în niciun caz raspunzatoare în fata tertilor care achizitioneaza componente si echipamente comercializate de noi prin acestia;
Furnizorul nu raspunde pentru pierderile de date cauzate de eventualele defectiuni sau în perioada în care echipamentul se afla la sediul firmei noastre;
Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi facuta în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord între vânzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele.
5. Nu constituie obiectul garantie produsele software gen programe de navigatie, harti instalate pe aparate.  Garantia se acorda exclusiv aparatelor si accesoriilor acestora



PROCEDURA TRIMITERE PRODUSE ÎN GARANTIE

Pentru rezolvarea cât mai rapida si corecta a produselor aflate în garantie, va rugam sa respectati urmatoarele reguli:
Majoritatea problemelor se rezolva de la distanta. In cazul in care nu se reozlva de la distanta, clientii vor trimite produsele la Brasov dupa ce au completat formularu de garantie de la adresa www.navo.ro
Plata coletelor va fi suportata de beneficiar la trimitere catre service si de furnizor la returnare catre client (daca se constata în service defectul reclamat).
Produsele se vor ambala astfel încât sa se evite deteriorarea lor din cauza transportului si NU vor fi însotite de accesorii decât daca acestea sunt necesare la testarea produselor.
Produsele vor fi insotite obligatoriu fisa de service care sa contina cât mai multe detalii despre produsele respective (defect reclamat, configuratie, alte observatii). Pentru o diagnosticare cât mai rapida, va rugam sa evitati exprimari de genul: “defect”, “nu functioneaza”, “erori” si sa specificati defectul produselor cât mai detaliat posibil.
Pentru garantie trebuie sa furnizati numarul comenzii sau numele si data achizitionarii produsului


RETURUL PRODUSELOR

Ai timp suficient sa te razgandesti in caz ca nu esti convins ca ai facut alegerea potrivita. Daca produsul achizitionat nu corespunde asteptarilor tale, poti returna produsul iar noi iti oferim 2 optiuni: fie iti returnam suma de bani, fie poti folosi banii proveniti din stornarea produsului pentru achitarea altui produs.

1. RETURNAREA PRODUSELOR SE SUPUNE URMATOAREI LEGI:
 Ordonanta nr. 130 din 31 august 2000 completata prin legea nr. 51 din 21 ianuarie 2003 pentru aprobarea ordonantei Guvernului nr. 130/2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta:

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la comanda, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului."

Pentru returnarea produsului trebuie sa notificati in scris acest lucru la adresa de email office @ navo.ro Numai cererile scrise se vor lua in considerare.
Produsul poate fi returnat numai daca este in conditii perfecte (fara lovituri, zgarieturi), inclusiv ambalajul si foliile de protectie (acestea nu pot fi reaplicate), accesoriile aferente si produsele cadou-bonus (exact ca in momentul receptionarii).
Produsul se va returna prin curier rapid, taxele de curier fiind suportate de catre client. Produsele se vor returna in maxim 7 zile calendaristice de la primirea confirmarii de returnare.

2. NU SE POT RETURNA URMATOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
 - Produse care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri
 - Produse aduse pe comenzi speciale

3. Se pot percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorate, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului. De exemplu pentru produsele carora le-au fost inlaturate foliile de protectie, chiar daca acestea au fost reaplicate ulterior, se percepe o taxa de 10% din pretul produsului.  Daca produsul arata exact cum a fost din cutie, veti primi integral banii inapoi pe produsul cumparat.

Conform ordonantei mai sus mentionate, politica de returnare a produselor in termen de 10 zile lucratoare se aplica numai persoanelor fizice si numai in cazul produselor livrate prin curier.

In cazul produselor achizitionate de la sediul firmei sau a celor achizitionate pe persoana juridica (indiferent de metoda de livrare), termenul este de 5 zile calendaristice. In anumite cazuri, se pot accepta retururi peste cele 5 zile, insa cu penalitati cuprinse intre 10% si 25% din valoarea produsului returnat.
Produsele se vor returna in maxim 5 zile calendaristice de la primirea confirmarii de returnare.

Returnarea baniilor se va face intr-un termen de maxim 10 de zile de la primirea returului. Returnarea baniilor se face prin banca.

Produsele care prezinta defectiuni sau vicii de fabricatie in termen de 72 de ore de la receptie vor fi inlocuite (fara alte costuri - in limita stocului disponibil) cu conditia notificarii in scris la adresa de e-mail de mai jos. In cazul in care nu se respecta conditiile de returnare, produsul va intra in regim normal de garantie, conform legii 449/2003.

Pentru achizitiile de la sediu sau pentru cele pe persoana juridica, indiferent de metoda de livrare, ne rezervam dreptul de a refuza returnarea produsului in cazuri de retururi repetate, clienti recalcitranti, depasirea termenului de returnare, neindeplinirea conditiilor de returnare sau neacceptarea penalizarilor.

Pentru orice alte detalii suplimentare: office @ navo.ro

This website use cookies to ensure you get the best experience on our website.Privacy Policy

Autentificare

Megamenu

Compare0My Wishlist0

Your cart

There are no more items in your cart